Forum użytkowników motoroweru Simson S50
Simson S50. Problemy, porady, pomysły, dyskusje. Na temat.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum użytkowników motoroweru Simson S50 Strona Główna
->
Problemy, pytania
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Simson S50
----------------
Problemy, pytania
Pomysły, modyfikacje
Nasze S50
Wolna dyskusja
Wygląd
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Mario
Wysłany: Sob 9:59, 04 Sie 2007
Temat postu:
Ale gaznik mam dobrze wyregulowany poniewaz przed remontem zapalał od pierwszego kopa i po remoncie tak samo potem był ustawiony zapłon zeby było lepiej i jest ustawiony jak najlepiej a zapalanie róznie jak rozgrzany silnik i go wyłacze i znowu go zapalic chce nieraz kilka razy trzeba kopac a czasem od pierwszego kopa jaka tomoze byc przyczyna:)
Sebek
Wysłany: Pon 10:43, 23 Lip 2007
Temat postu:
Witam. Miałem podobny problem. Gdy simek był zimny odpalał na kopa ale gdy się nagrzał pozostawała seria silnych kopnięć w starter. Winą był źle wyregulowany gaźnik a teraz simek śiga. Pozdrawiam.
michall
Wysłany: Sob 14:39, 21 Lip 2007
Temat postu:
Jeśli masz dobrze wyregulowany gaźnik, to przyczyną może być jego nagrzewanie się. Uszczelka pomiędzy gaźnikiem a cylindrem powinna dobrze izolować termicznie te dwa elementy, inaczej gaźnik nagrzewał by się i mogły by być problemy. Takie jest moje zdanie. Ja nie miałem podobnych kłopotów, ale mam uszczelkę z gumy o grubości około 4 mm (właściwie to to nie jest zwykła guma - jest ona wzmocniona siatką w połowie grubości). Zauważ, że oryginalnie uszczelka składa się z 3 elementów - o czymś to świadczy. Ja bym to wziął pod uwagę.
Mario
Wysłany: Sob 14:00, 21 Lip 2007
Temat postu: zapalanie
jak jeżdze długo potem wyłanczam silnik i znowu chce zapalic to nie moge zapalic musze duzo kopac kopniaka i dopiero zapala sie jaka to jest przyczyna ,a bezyny jest duzo?????
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin