Autor |
Wiadomość |
Kuba11 |
Wysłany: Sob 12:27, 01 Sie 2009 Temat postu: |
|
lewe powietrze . |
|
|
Bombel |
Wysłany: Wto 15:24, 17 Cze 2008 Temat postu: wysokie obroty |
|
Ja mam podobny problem co kolega mianowicie gdy odpalę simka on odrazu wchodzi na wysokie obroty, a gdy włacze ssnie minimalnie obroty spadają. Dziś odkręciłem gaźnik żeby wyprostować szpilkę która była krzywa Gdy zamontowałem gaźnik odrazu było lepiej tylko ze gdy odkręciłem kranik i odpaliłem obroty wskoczyły na wysokie:/ co robić pomocy!! P.S. próbowałem z innym gaźnikiem ale było to samo. Może to zapłon albo simeringi?? |
|
|
michall |
Wysłany: Pią 18:13, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
Przyczyna jest prosta:
Brak luzu na lince przepustnicy.
Musi być ten luz tak wyregulowany (śruba do reglacji jest na lince ponad gaźnikiem), żeby w każdym położeniu kierownicy był lekki luz na tej lince.
Wtedy przepustnica nie będzie się podnosić z "niewiadomych" przyczyn. Miłej jazdy. |
|
|
spoko |
Wysłany: Wto 20:00, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
pomocy |
|
|
spoko |
Wysłany: Wto 19:59, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
ja mam problej ze simkiem bo jak skrece kierownica to obroty rosną |
|
|
michall |
Wysłany: Nie 14:34, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
Tak jak napisał wcześniej limak, sprawdź luz, jeśli obroty zmieniają się przy obrocie kierownicy, to jest to napewno zbyt mały luz. Linka powinna być luźna w każdym położeniu kierownicy. Jeśli to nie to, to nie mam pomysłu, możesz ewentualnie sprawdzić szczelność na wlocie i wylocie z gaźnika oraz czy jest dobra izolacja cieplna (czy gaźnik nie nagrzewa się zbyt mocno od cylindra). |
|
|
limak |
Wysłany: Śro 10:44, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
Sprawdź czy linka od gazu ma odpowiedni luz, czy gniazdo przepustnicy lub przepustnica nie jest zbytnio wyrobione, czy iglica nie jest luźna. Zbyt mały poziom paliwa w komorze pływakowej też może tak sie objawiać choć to mniej prawdopodobne. |
|
|
grzes :) |
Wysłany: Czw 18:10, 20 Gru 2007 Temat postu: |
|
Mam problem z wolnymi obrotami raz są normalne a raz zmieniają się na większe |
|
|
Adriano |
Wysłany: Pią 20:29, 06 Kwi 2007 Temat postu: |
|
Dzięki za zainteresowanie moim problemem, sugerowane propozycje sprawdziłem, ale nic z tego. Dopiero po wymianie symeringu na wale od strony aparatu zapłonowego kłopot ustąpił. Teraz simek chodzi jak brzytwa. Wcześniej sprawdzałem ten symering, wyglądał na cały pod aparatem nie było śladu wycieku oleju, a jednak to był problem.
Życzę wszystkim pogodnego sezonu. |
|
|
michall |
Wysłany: Pon 17:51, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
Witam. Na początku problem wyglądał mi na dość nietypowy, ale pomyślałem o cięgnie gazu - czy aby nie masz zbyt mocno naciągniętej linki? Tam powinien być lekki luz, żeby w przy każdym położeniu linki (a zmienia się ono choćby wtedy, gdy skręcasz kierownicę) przepustnica nie była podniesiona. Najlepiej spróbuj dobrać naciąg tak, żeby lekki luz był na lince w każdym położeniu kierownicy. Nie sądzę, aby instalacja zapłonowa była przyczyną tych problemów, nawet, bo gdyby z winy czujnika lub modułu zapłonowego zapłon mial następować częściej, niż to wynika z prędkości obrotowej silnika, to prawdopodobnie był by zbyt słaby (kondensatory nie zdążały by się naładować), a sądzę, że taka sytuacja nie jest możliwa (no chyba, że nawalił tyrystor, albo czujnik jest wzbudzany kilkukrotnie podczas jednego obrotu wału, ale przy odpowiednim i sprawnym kole magnesowym to niemożliwe), zresztą prędkością obrotową steruje się za pomocą gaźnika, przypadkowe zapłony raczej powodowaly by problemy, niż po prostu przyspieszone obroty, ale nie miałem takiego przypadku więc nie wiem. Być może masz problem z samozapłonem? Na jakiej mieszance jeździsz? Co do tego ssania - pozornie rozwiązuje ono problem, bo prawdopodobnie tak wzbogaca mieszankę, że "dławi" silnik i obroty się zmniejszają. A z tłumikiem ssania masz wszystko w porządku? Masz szczelny układ ssący? |
|
|
Adriano |
Wysłany: Sob 19:55, 17 Mar 2007 Temat postu: Wysokie obroty |
|
Od miesiąca mam Simsona S51 Enduro Elektronic 12V.
Pali dobrze niestety jak tylko wyłącze ssanie silnik wchodzi na bardzo wysokie obroty. Regulacja śrubką na gaźniku nic nie daje.
Gaźnik zmieniałem od innego simsonka i to samo. Zapłon ustawiony prawidłowo, linka się nie zacina, simeringi w karterach nie wypadły, cylinder zdejmowałem i założyłem ponownie z uszczelkami tak więc lewego powietrza raczej nie dostaje. Nie wiem co jeszcze sprawdzic?
Zastanawiam się jeszcze nad układem elektronicznym?
Może ktoś miał podobny problem Czekam na propozycje. |
|
|