Autor Wiadomość
michall
PostWysłany: Nie 21:23, 20 Sty 2008    Temat postu:

No, za regulator to tego nie można uznać. Studiuję automatykę i robotykę, więc wiem Razz . Ale w jakimś sporym uproszczeniu... W każdym razie chodzi mi tylko o to, byśmy byli świadomi, bo świadomym być jest fajnie:)

Jak najbardziej zapraszam do zarejestrowania się.
Pawel Tomaszów Maz
PostWysłany: Czw 21:33, 17 Sty 2008    Temat postu:

No ja sobie wypraszam pięknie napisałem "regulator napięcia"RazzWink
Chyba się zarejstruje na forum.
limak
PostWysłany: Śro 18:51, 16 Sty 2008    Temat postu:

Embarassed oj faktycznie, pewnie i masz rację, nie znam sie na tym zabardzo i tylko przekazałem to co usłyszałem gdzieś indziej...Ale dziekuję za uświadomienie Wink
michall
PostWysłany: Wto 18:50, 15 Sty 2008    Temat postu:

To NIE jest tyrystor. Ludzie, czy wyście powariowali z tym tyrystorem... Shocked
Jakiś "wynalazca" napisał gdzieś w internecie pod zdjęciem tego urządzenia "tyrystor" i informacja się rozprzestrzenia. TYRYSTOR to dioda sterowana, jest to element elektroniczny z trzema wyprowadzeniami, a nie urządzenie. To, co jest w S50 nawet nie zawiera w sobie tyrystora. To, co jest w S50 jest ciekawym i prostym urządzonkiem zawierajacym w sobie 2 cewki i jedną diodę prostowniczą. Dioda prostuje napięcie, a jedna z cewek je obniża. A że jest to cewka, jej impedancja zwiększa się wraz ze zwiększaniem się częstotliwości zmian prądu (czyli wraz ze zwiększaniem obrotów silnika), tak więc w pewien sposób stabilizuje napięcie ładowania akumulatora, jednak jest to rozwiązanie dalekie od ideału.
Druga cewka stabilizuje napięcie na niektórych odbiornikach, np. na tylnej żarówce pozycyjnej i podświetleniu licznika.
Tyle o tyrystorach i innych. Ludzie, na takim dobrym forum takie bzdury, wstydził byś się limak, takie bzdury;) Ale człowiek się ciągle uczy i dobrze:)
limak
PostWysłany: Śro 23:05, 09 Sty 2008    Temat postu:

30 - moduł zapłonowy
34 - tyrystor (odpowiada za ładowanie akumulatora)
sajmon92
PostWysłany: Śro 21:12, 09 Sty 2008    Temat postu:

jeszcze jedno takie pytanko w powyższym schemacie jest nr 34 i 30 tylko niewiem co to jest Razz pomoze mi ktos ??? albo jak by ktos mial po polsku opis caly Very Happy było by naj lepiej prosze o szybką odpowiedz:)
pawel tomasdzow maz
PostWysłany: Śro 15:28, 09 Sty 2008    Temat postu:

Jezeli masz stacyjke to nowa nie jest potrzebna. Jezeli jest to s50b2 tak jak napisales to tam byly oryginalnie montowane i nie musisz jej zmieniac
sajmon92
PostWysłany: Wto 21:56, 08 Sty 2008    Temat postu:

a stacyjka jest mi potrzebna ?? RazzRazz
pawel tomaszow maz
PostWysłany: Pon 15:08, 07 Sty 2008    Temat postu:

W sklepie a jak nie masz blisko takiego sklepu to moze od kogos?????
Te czesci powinny byc w normalnym sklepie z czesciami do motocykli i motorowerow.
sajmon92
PostWysłany: Nie 21:14, 06 Sty 2008    Temat postu:

a gdzie moge kupic kostke bezpiecznikow i regu napiecia ??
Pawel Tomaszow Maz
PostWysłany: Czw 13:50, 03 Sty 2008    Temat postu:

Jeszcze regulator napiecia/kostka na bezpieczniki i 2 bezpieczniki
limak
PostWysłany: Śro 21:15, 02 Sty 2008    Temat postu:

Właściwie to tylko przełącznik, przerywacz i przewody żeby to wszystko spiąć. Zasilanie kierunkowskazów oczywiście ma być z akumulatora. TEN schemat powinien Ci sie przydać.
sajmon92
PostWysłany: Śro 18:53, 02 Sty 2008    Temat postu: elektryka

Witam Smile Mam takie pytanie co potrzebuje zeby podlaczyc w Simsonie S50 B2 kierunki przy okazji wymieniam cala elektryke ale nic nie mam co potrzebuje zeby wszystko działało elegancko prosze o szybka odpowiedz Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group