Autor Wiadomość
makuś
PostWysłany: Śro 20:22, 08 Kwi 2009    Temat postu: gaśnie

Mam problem.Mój simson s51 przed wymianą cewki od ładowania chodził super.Teraz jak jest zimny to chodzi,jak ciepły to nie chodzi,ma strasznego muła tak jakby to paliwo nie dochodziło,ale to nie to.POMOCY
michall
PostWysłany: Pon 11:12, 30 Cze 2008    Temat postu:

Z twojego pytania wynika pewna niekonsekwencja. Jeżeli jest źle ustawiony zapłon, to wpływa to nie tylko na odpalanie, ale na pracę silnika wogóle, tak więc ustawienie (prawidłowe) zapłonu to jest jedna z podstaw, żeby móc stwierdzić awarię czegokolwiek innego.
Nie jesteś pewien prawidłowego ustawienia wyprzedzenia zapłonu? To ustaw go prawidłowo, bo można to zrobić nawet gdy nic gaźnik nie jest ustawiony i nawet gdy kondensator nie jest sprawny. Zaplon ustawiasz przy wyłączonym silniku korzystając tylko z paru narzędzi i wiedzy, jak ma być ustawiony, tak więc możesz to zrobić z bardzo dużą dokładnością i być tego pewnym zanim zaczniesz wymieniać bez przyczyny inne elementy. Procedura ustawiania zapłonu jest opisana na mojej stronie http://www.simson-s50.prv.pl w dziale "instalacja elektryczna".
Wymiana czegokolwiek w instalacji zapłonowej przy nieustawionym zapłonie nie ma sensu, bo po pierwsze i tak nie będziesz wiedział, czy pomogło czy nie, poza tym problemy, które są pewne likwiduj od razu, a nieustawiony zapłon to duży problem.

Procedura regulacji zapłonu, na http://www.simson-s50.prv.pl
A kondesator z komara - szczerze - nie wiem. Co to samego kondensatora, wiadomo, że ma znaczenie typ, pojemność i maksymalne napięcie, ale nawet, jeśli to będzie to samo, to pozostaje kwestia mocowania, wątpię, żeby było takie samo. Kondensator pełni rolę filtra zakłóceń na przerywaczu (dzięki temu przerywacz nie iskrzy, albo iskrzy zdecydowanie mniej).

Co do tego, co napisał bandzior444, nie będę się wypowiadał. Chciałbym, żeby to forum zawierało rzeczowe, techniczne, konkretne i zgodne w danymi porady, a nie bzdury i informacje, które mogą tylko komuś namieszać w głowie i zaszkodzić. Nie może być byle jak i byle co, bo z tego może coś wyjść dobrze tylko przypadkiem, a człowiek z minimum świadomości technicznej robi co ma do zrobienia zgodnie z danymi regulacyjnymi, normami i dokładnie. Nie chciałbym dawać ostrzerzeń, ale za następny taki post dam. Takie fachowe porady to można umieszczać na forum "strzelam na oślep, przecież można trafić".
bandzior444
PostWysłany: Nie 13:25, 29 Cze 2008    Temat postu:

Ustaw przerwe tak aby przerywacz zaczynał sie otwierać jak tłok znajduje sie w górnym położeniu (ciut przed dojściem do góry ok 5 mm).Ja tam mam i nie narzekam.Co do kondensatora to myśle że raczej nie będzie to działało bo komar jest dużo słabszy i możesz mieć za mała ilość prądu
Gość
PostWysłany: Nie 14:31, 22 Cze 2008    Temat postu: Jak ustawić przerywacz?

Mam taki problem. Mam Simsona S50 i normalnie pali i jeździ ale czasami się zalewa a wtedy słychać jakby wyrzucał paliwo. Czasami też niechce mi zapalić i podejrzewam że jest to spowodowane tym że mam źle ustawiony przerywacz. jest jeszcze jeden problem. Czy kondensator z Komara będzie pasował do Simsona?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group